Nasz cały świat
Forum dla młodzieży
Obecny czas to Pią 7:07, 16 Lis 2018

Tatoo

 
Odpowiedz do tematu    Forum Nasz cały świat Strona Główna -> Hobby!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Rozi
Administrator



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 17:21, 07 Cze 2007    Temat postu: Tatoo

Co myślicie o tatuażach? Macie może jakieś? Jesli tak to ile i gdzie? Piszota Laughing Laughing Laughing

Ja kocham tatuaże! Laughing Bardzo podobają mi się szczególnie na dole pleców! Dlatego też postanowiłam sprezentować sobie tatuaż właśnie w tym miejscu na moją 18-tkę! Myślę że mi się to uda, może nie będę żałować! Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Max Sparrow




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 17:39, 07 Cze 2007    Temat postu:

LoL

A ja chce na tyle szyi taki kod kreskowy lub z lewej strony szyi...

z tylu szyi:


z boku:
[img]http://tbn0.google.com/images?q=tbn:O4q0XyAEoV8NjM:http://a0.vox.com/6a00c2251d3f68f21900c22521f2788e1d-500pi[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Rozi
Administrator



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 17:45, 07 Cze 2007    Temat postu:

Max Sparrow napisał:
LoL

A ja chce na tyle szyi taki kod kreskowy lub z lewej strony szyi...

z tylu szyi:


z boku:
[img]http://tbn0.google.com/images?q=tbn:O4q0XyAEoV8NjM:http://a0.vox.com/6a00c2251d3f68f21900c22521f2788e1d-500pi[/img]


Kod kreskowy? nio dobra skoro Ci się podoba? Ale serio ci się podoba? Sorki że tak niedowierzam ale jeszcze nigdy nie widziałam i nie słyszałam, zeby ktoś wytatuował sobie kod kreskowy na ciele! Ale Ty jesteś oryginalna! Laughing Laughing

Mi podobają się te dwa tatuaże:






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Millu




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nieba


PostWysłany: Czw 19:03, 07 Cze 2007    Temat postu:

Rozi nie slyszalas ?!? a ja widzialam na zywo to wyglada fenomenalnie Max swietny pomysl Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Rozi
Administrator



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 19:07, 07 Cze 2007    Temat postu:

Millu napisał:
Rozi nie slyszalas ?!? a ja widzialam na zywo to wyglada fenomenalnie Max swietny pomysl Smile


Serio??????? Kurcze naprawdę nigdy nie spotkałam się z takim tatuażem! Ale skoro mówisz że to fenomenalnie wygląda to wierzę Ci na słowo! Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Millu




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nieba


PostWysłany: Czw 19:17, 07 Cze 2007    Temat postu:

Ja jestem za tatuazami sa swietne i napewno bede miala smoka na lopatce Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Max Sparrow




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 19:19, 07 Cze 2007    Temat postu:

To to jest moje marzenie! Taki kod kreskowy z tylu szyi... Lecz boli jak cholera ^.^''

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Millu




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nieba


PostWysłany: Czw 19:31, 07 Cze 2007    Temat postu:

To prawda bol jest Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Rozi
Administrator



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 19:57, 07 Cze 2007    Temat postu:

Boli szczególnie dlatego że chciałabyś go zrobić na karku, blisko kości! A własnie w miejscach blisko kości boli najbardziej! Laughing Ale może jakoś dasz sobie radę! Życzę Ci Max Sparrow powodzenia! Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Millu




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nieba


PostWysłany: Czw 20:00, 07 Cze 2007    Temat postu:

Wrobelek by nie dala rady ? Smieszne nie znam bardziej dzielnej osoby Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Max Sparrow




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 20:19, 07 Cze 2007    Temat postu:

O_O Ja i d-dzielna? <umiera ze smiechu>

Dzielna na wierzchu, na skorze, ale pod skora to ptaszysko XD

Nie, ja bede chciala... Lecz narazie nie moge, bo mama nie chce sie zgodzic, wiec dopiero po 18-stce XD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Yasmine




Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 20:43, 22 Cze 2007    Temat postu:

Co do tatuaży to jak już to jakiś fajny żeby później nie żałować... Smile
Też może będę kiedyś miała, a raczej na pewno... Na razie jednak wole sobie strzelić jakiś kolczyk, bo po nim ci sie zrośnie skóra a tatuaż usuniesz tylko operacją plastyczną albo jak kto woli może sobie skóre zedrzeć... Very Happy

Pózniej wam tam jakieś fajne wzory tatuaży bo na razie mam forumową blokade...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Nasz cały świat Strona Główna -> Hobby! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin